luni, 24 august 2015

M 54.Bucharest, 6nd District























































































































































Regia - zona cea mai plina de amintiri pentru multi studenti.
Am locuit aici in perioada studentiei incepand cu anul 2 cand am locuit in caminul U4, camera 704. Aici am stat 5 ani , in aceeasi  camera  pana am terminat facultatea. U-urile erau considerate printre cele mai bune camine studentesti. Erau organizate sub forma de garsoniera. In anul 2 am locuit 4 fete in camera, apoi doar 3. Aveam balcon si privire catre strada- fata caminului. Dambovita era doar la 2 pasi.Aproape toti studentii isi doreau sa locuiasca aici.
Nu ne era teama sa mergem noaptea prin Regie daca era la strada principala, deoarece in perioada scolara era circualtie chair la ore tarzii.
Magazinel de la starda erau deschise non-stop. Daca stateai sa inveti noaptea, nu ni se aprea anormal sa mai iesi putin sa iei ceva de mancare. Se intampla foarte rar ca la orele 23.00 sa mergi sa cumperi o ciocolata ca sa nu adormi sau sa mergi in alt acmin sa faci schimb de cursuri. Una dintre colege dormea doar 4 h /zi. La ora 23.00, multa lume era treaza in campus. Mai liniste era la ora 05.00 cand trebuia sa prindem metroul ca sa putem ajunge la timp pentru cursuri in cealata parte a capitaeli. Dupa ce mergeam destul de mult cu metroul, mai trebuai sa luam si troleul. Cand auzeam pe unii ca noi de la Pitesti pana la Bucuresti facem ora si ceva, iar tu esti mai aproape, mi se parea ceva foaret haios caci eu faceam uneori mai mult decat faceau ei cu  masina din Pitesti(daca nu prindeau aglomeratie pe drum)

















































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu